wtorek, 25 marca 2014

Prolog

Ciemny las i nic więcej. Szedłem w zimnie, pijany prawie do nieprzytomności, nogi miałem jak z waty. Księżyc na niebie ledwo oświetlał tą ponurą Ziemię. Oparłem się o drzewo, w żołądku zbierało mi się na wymioty. Pochyliłem się, ale nic. Musiałem wracać do domu, nie mogłem tutaj za długo stać, bo chyba bym zamarzł. Poszedłem tak jak poprzednio, przed siebie nie znając drogi, ani kierunku w którym idę. Miałem tylko nadzieję, że idę prosto do domu. Kilka kroków przeszedłem i znowu musiałem się zatrzymać, cholera! Postawiłem kilka kroków przed siebie i coś mi przeszkodziło. Upadłem na ziemie. Popatrzyłem o co się potknąłem, wielki korzeń drzewa, o którego głową uderzyłem. Nic mi na szczęście nie jest. Pewnie będę miał tylko kilka siniaków, ważne że żyje. Podniosłem głowę, zobaczyłem pustą polanę, obrośniętą tylko trawą. Księżyc oświetlał to miejsce bardziej niż wszystko inne. Tam było jasno. Coś zaszeleściło. Jeleń przebiegał szybko jakby przed kimś uciekał, ale nic za nim nie podążało. Postanowiłem chwilę zaczekać, bo możliwe było, że zaraz jakiś zwierz napadnie mnie, zamiast tego biednego jelonka. Obróciłem się, ktoś za mną stał, nikogo jednak nie zobaczyłem. Czyjaś ręka dotknęła mojego ramienia, znowu zajrzałem za siebie i ostatnie co zobaczyłem to ciemne długie włosy i zęby wbijające się w moją szyję.

14 komentarzy:

  1. No no, zachęcające :) Nina w roli głównej <3 Czekam na więcej!
    Zapraszam też do siebie http://badboyfairytale.blogspot.com/
    @WoahJuliet

    OdpowiedzUsuń
  2. Już czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam to za początek zajebistego ff! Jestem bardzo ciekawa co będzie dalej, tak więc pisz szybciutko kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebiście się zaczyna, pisz szybko rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh Jezu ... Jakie to cudowne *-* szybko dawaj kolejny rozdział i mnie poinformuj :)
    follow my twitter >>> @_if_you_fall

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaintrygował mnie ten prolog, czekam na 1 rozdział! :)
    /Rowi. @bemycold

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczyna się rewelacyjnie!
    Mroczne, straszne, intrygujące ♥
    Czekam na więcej :)
    @1DMyDreaaam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetmy prolog x czekam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieskromnie powiem, że szablon się ładnie prezentuje :D Wrócę z komentarzem do prologu pewnie koło weekendu, bo jako że Harry występuje w opowiadaniu to wiesz, grzech nie przeczytać :)
    PS. Muszę Cię poprosić o dodanie linku albo buttona na bloga do szabloniarni, bo tak jest w regulaminie :) Pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne już dodane, mam nadzieję że dobrze haha :D
      dziękuje

      Usuń
  10. Świetny prolog x nie mogę się doczekać następnych rozdziałów x jestem pewna że będą równie cudowne x Pozdrawiam ♥ xx

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny! nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału
    http://she-is-different.blogspot.com/
    @ignorance__xx

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham to! świetny początek, więc rozdziały pewnie będą jeszcze lepsze! /@liamosek

    OdpowiedzUsuń